Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Dixitdeea
27 janvier 2009

I really love my...botinele ASH

                           STP62223

As vrea sa incep sa fac anumite rubrici permanente in blog. Una dintre ele va fi "I really love my..." unde voi pune cate un articol vestimentar din garderoba mea care imi place foarte mult.

Asadar incep azi...cu o pereche de botine minunate care sunt nou-noute si deloc purtate...si pe care le adoooooor!!!!

Am reusit sa le iau la 80 EUR reduse de la 200 EUR si le-am luat, tineti-va bine, de pe Internet, www.lebazarparisien.com

Este pentru prima data cand imi comand incaltaminte pe net si le-am luat doar pentru ca atunci cand le-am vazut nu m-am putut abtine. Oricum, nu este nici un risc pentru ca articolele pot fi rambursate daca ceva nu e in regula. In plus, pe acest site sunt doar articole de marca, botinele mele sunt Ash, o marca destul de cunoscuta in Paris.

Revenind la ele, mi se pare ca sunt foarte in tendinte. Parerea mea e ca merg foarte bine atat la pantaloni, mai ales la jeansi din cauza culorii, cat si la fuste sau rochite. Dar stiti care este combinatia cea mai geniala (si de ce le-am luat de fapt)?

Purtate cu boyfriend jeans dupa moda lansata de Katie Holmes (jeans Levi's in poza) si cu un sacou casual (Zara in poza), un T-shirt simplu (H&M) si un colier mare (Objet trouvé).

                                    STP62225

Deci iata o tinuta in tendinte, purtata de majoritatea starurilor si care pe mine m-a costat in mod sigur mult mai putin...

                                Celebrities_Rolled_Jeans

                                            Sursa pentru aceasta imagine: www.truejeans.com

Si voi, aveti in garderoba voastra astfel de "piese" preferate? Trimiteti-mi poze cu descrierea, pretul si locul de unde le-ati cumparat, poate ma mai inspir si eu din alegearea voastra.:)

Publicité
Commentaires
A
Ciao Deea,<br /> <br /> Intr-adevar ai subliniat un mare adevar: ca nu la toate ne sta bine cu ce se poarta. <br /> Si foarte bun demersul de a discuta nu neaparat de ce e la moda, dar ce poate fi chic, nu costa mult si ne si avantajeaza.<br /> Ma gandesc ca fiecare dintre noi, din moment ce avem costitutii diferite, putem veni cu mici "trips and tricks" la haine in functie de dimensiunile noastre.<br /> Astept nerabdatoare articolul hi hia<br /> Pups<br /> ana
D
Ma bucur sa vad ca am comentarii, chiar daca sunt mai critice...ceea ce ma face de altfel sa subliniez faptul ca nu sunt un guru al modei sau ceva de genul. as vrea mai mult sa discutam asa, intre fete...<br /> deci merci pt aprecieri, cat despre botul rotund, pot sa zic ca aici in franta, orice e botina, merge. sunt foarte la moda in toata modelele materialele si culorile posibile, iar frantuzoaicele le adora.<br /> oricum ideea e, parerea mea, nu sa fim super in tendinte si la moda, ci sa ne imbracam cu ceva ce ne sta bine. perso am o singura pereche de pantofi cu varful ascutit si urasc cum imi stau, ii prefer pe cei rotunzi pt ca mi se pare ca ma avantajeaza la constitutia corpului. de altfel, cred ca asta va fi un alt subiect de articol, sa ne imbracam, respectandu-ne forma corpului, pt ca nu la toate ne sta bine in aceleasi haine :))))<br /> pup la toata lumea
A
Ciao Deea,<br /> Intr-adevar botinele arata dragutel, mai ales in combinatie cu blugi.<br /> O singura crtitica: din ce am vazut eu prin reviste (atunci cand le resfoiesc o data pe an), mi se pare ca anul asta tendinta nu mai e botul rotund (pe care stii bine ca il ador), ci cel putin patratos. Modelele noi pe care le-am vazut prin Bucuresti pe la Musette si Benventti merg in linia asta.<br /> Prin Paris au aparut astea? Sau ca de obicei noi preluam tendinte dupa cele ele au apus demult in Occident?<br /> Mult succes cu blogutelul, tare seriosuc pare si foarte binevenit pentru tinerele ca mine :D
Dixitdeea
Publicité
Dixitdeea
Archives
Publicité