Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Dixitdeea
15 février 2009

Garderoba rationala: Angelina Jolie si pantofii bej

Personal nu ma prea dau in vant dupa stilul Angelinei Jolie. Stiu ca imi pun toata lumea in cap, pentru ca Angelina Jolie este un model pentru mai toate femeile (si barbatii), iar presa ii este foarte favorabila. De exemplu, nu am auzit niciodata un cuvant negativ pentru ca i l-a furat pe Brad lui Jennifer Aniston, pe cand alte actrite au suferit de pe urma unor astfel de aventuri (sa ne amintim de perioada cand Tom Cruise a parasit-o pe Nicole Kidman pentru Penelope Cruz, imaginea acesteia din urma a avut de suferit).

In cazul Angelinei, nimeni nu a zis nimic, ba chiar a reusit sa o faca pe Jennifer Aniston sa treaca pe panta descendenta, pentru ca toata lumea o percepe pe ea ca fiind looser-ul, perdanta din toata situatia.

Cum ziceam deci stilul Angelinei, personal nu imi place si nu inteleg de ce presa din intreaga lume o considera ca fiind una dintre cele mai bine imbracate femei din lume...Sunt de acord ca este foarte frumoasa, OK. Dar a fi frumoasa este una, si a fi bine imbracata este alta.Mi se pare, asa cum spuneam si pe alt blog, IN CEL MAI BUN CAZ, plictisitor, foooooarte simplu. Cred ca d-na Jolie mizeaza foarte mult ca est foarte frumoasa si deci, poarta tot timpul haine destul de...dull, plictisitoare.

1777267381_10614571464         2031017743_13410851694

Angelina_20Jolie_20in_20Max_20Azria      angelina_jolie_blue_max_azria_dress_sag_awards_2009

angelina_jolie_golden_globes_2009_atelier_versace_dress

INSA, ca sa schimb putin tonul, am gasit la un moment dat o poza cu ea care mi-a placut foarte mult. Faptul ca a aparut pe urma in toate revistele a confirmat faptul ca tinuta a atras atentia intr-adevar.

7485_4274499359

Ei bine, chiar daca tinuta e simpla, imi place combinatia de rochie neagra cu pantofi bej. Dupa mine bejul este noul negru. Observati cum pantofii de aceasta culoare lungesc picioarele; fiind de aceeasi culoare cu pielea, acesti pantofi dau impresia ca piciorul se continua la nesfarsit. Un pantof negru ar fi scurtat, taiat (optic bineinteles) cativa centimetri.

Cand am vazut poza mi-am spus, trebuie sa am si eu acesti pantofi, oricat ma costa, ii cumpar. Trebuie sa va spun ca sunt creati de Stuart Weitzman, un designer in trend, al carui nume probabil nu va spune nimic, nu era foarte cunoscut pana cand a inceput s-o incalte pe Jolie. Tocmai s-a deschis si la Paris un nou magazin pe care trebuie neaparat sa ma duc sa il vad. Dar pantofii, absolut imposibil de gasit!!!!Am cautat pe net peste tot, pe culoarea asta cred ca s-au epuizat stocurile tuturor magazinelor, si tare imi vine sa cred ca poza Angelinei este de vina. Ca sa va faceti o idee, pantofii costa la reduceri in jur de 200$, si exista si pe alb, negru, rosu inchis, cognac...Daca va intereseaza ii gasit pe www.zappos.com

Cum nu i-am gasit, m-am lasat pagubasa, si pana la urma bine am facut pentru ca ia uitati ce am gasit eu ieri intr-un periplu la H&M: niste comori, la doar 30 EUR!!!!!

Angelina_Jolie_nude_Stuart_Weitzman_shoes

Modelul original, Stuart Weitzman

STP62373

Pantofii mei de la H&M

E prima oara cand cumpar pantofi care nu sunt din piele, o sa vad cat ma tin. Insa calapodul este foarte comod, modelul este clasic, merge cu absolut orice, in orice moment al zilei.

Nota finala: La fel ca si in primul articol Garderoba rationala despre helanca gri, cand spuneam ca si o helanca neagra face parte din articolele necesare, bineinteles, o pereche de pantofi clasici negrii sunt un absolute must in garderoba oricarei femei. Dar despre negru s-a tot scris, mi se pare mult mai interesant sa gasim alte idei si alte culori. Iar bejul este o culoare neutra, poate functiona exact in acelasi fel ca negrul!!!

Asa ca doamnelor, mizati pe pantofii bej!!!!

Publicité
Commentaires
U
am vazut azi in micul meu periplu prin magazine niste pantofi bej absolut superbi la mango...recunosc ca pretul era dublu fata de cei de la h&m dar oricum frumosi...asa ca in curand ma voi alatura tie sperr hihi<br /> oricum sa ii porti sanatoasa :) sunt super draguti
Dixitdeea
Publicité
Dixitdeea
Archives
Publicité