Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Dixitdeea
9 mars 2009

Salonul de moda de la Paris

Cand esti la Roma, faci ca romanii… cand esti la Paris, in capitala modei, mergi la salonul de moda Prêt-à-porter Paris.

num_risation0004

Este bineinteles ceea ce am facut si eu luna trecuta, eveniment despre care apuc sa scriu abia acum, pentru simplul fapt ca nu am fost multumita de articol, si cu cat imi spuneam mai mult ca trebuie sa il scriu, cu atat intram mai adanc in pana de inspiratie. Asadar am fost si eu prezenta la Salon, si nu ca sa fac pe-a parizianca fashionista, dar mai ales pentru ca subiectul ma intereseaza bineinteles J Stiam de asemenea ca vor fi prezenti si designeri romani, ceea ce mi-a suscitat si mai mult interesul.

Am avut astfel placerea sa stau de vorba in sfarsit in limba romana cu cineva, si in plus despre moda !!! Am reusit sa fac si poze cu unii dintre creatorii romani prezenti , pe care bineinteles vreau sa vi le arat si voua, dar asta in cadrul urmatoarelor articole din seria dedicata Salonul de la Paris, desi stiu ca muriti de curiozitate.

As vrea asadar sa incep pentru moment prin a va da cateva informatii generale despre Salonul de Prêt à porter din Paris. Sloganul este « The heart of Fashion » si cred ca deja prin asta am transmis mesajul cel mai important. Cel mai important salon de moda din insasi capitala modei. Si pentru ca totul trece prin cifre, pana si arta creatia si moda,  ca sa va faceti o idee mai clara, va voi da cateva cifre despre acest salon, exact ca in studiile de economie : salonul a avut 45 000 de vizitatori si 1600 de marci prezente pe o suprafata de 65 000 m2. Va las o secunda cat sa ziceti uau si trec sa va impresionez mai departe…

Salonul este dedicat profesionistilor  din industria modei, si regulile de functionare sunt exact aceleasi ca la orice alt salon. Asadar desi am putea avea impresia ca suntem la un fel de prezentare de moda, lumea vine pentru afaceri de fapt: designerii, creatorii expun, iar buyerii- reprezentantii magazinelor sunt veniti sa cumpere, sa isi gaseasca furnizorii pentru urmatorul sezon.

Atmosfera este intr-adevar speciala : unii sunt imbracati anume ca sa atraga privirile, iar extravagantele vestimentare sunt la ordinea zilei.

Expozantii vin din toata lumea, personal am vazut creatori din SUA, Franta, Belgia, Brazilia, Japonia, Marea Britanie, Germania si bineinteles ROOOOOOOOMANIAAAAAAA !!!

Ce se mai poate vedea la un astfel de eveniment ? Prezentari de moda internationale (anul acesta a fost Peru), evenimente speciale (100 de ani Lee Cooper, 50 de ani Barbie etc).

Apropo de Barbie, am facut poze cu aceste papusi atat de mult dorite de fetitele din intreaga lume, puse la loc de cinste in vitrine, si care la 50 de ani se mentin inca foarte bine. J Papusile sunt imbracate cu adevarat in topul tendintelor, marcand inca de la intrare atmosfera de fashion, chic, creatie si stil. Una dintre ele mi-a atras atentia intr-o tinuta à la Coco Chanel, varianta rock, in little black dress si cu un sirag de perle, iar colega ei de vitrina cu niste sandale care mie mi-au placut foarte mult si care din pacate, sunt mult prea mici pentru mine…

STP62248

STP62250

STP62251

Trec asadar mai departe si ajungem in sfarsit la creatorii romani. De la noi au fost prezenti Maria Lucia Hohan, Irina Schrotter, Elena Perseil, Dada, Les filles d’ailleurs (Gabriela Perianu), Ludmila Corlateanu, Certex si Sense. Eu nu am ajuns sa stau de vorba cu fiecare dintre ei, insa am apucat totusi sa fac niste fotografii interesante pentru voi.

Urmeaza ca in zilele urmatoare sa imi continui aventurile la Salon, adica sa pun cate o rubrica despre fiecare dintre  creatorii pe care am avut placerea sa ii cunosc, asa ca va invit sa reveniti daca vreti sa aflati mai multe detalii...

Publicité
Commentaires
U
cred ca ai facut o gramada de fete geloase mergand la salon...dar e bine totusi ca o sa putem sa simtim ceva din spiritul si atmosfera de acolo prin intermediul articolelor<br /> et una abia astept sa le citesc...si intre timp ma mai uit putin la papusile barbie si ma regandesc la copilarie :)<br /> pupici fashion
U
cred ca ai facut o gramada de fete geloase mergand la salon...dar e bine totusi ca o sa putem sa simtim ceva din spiritul si atmosfera de acolo prin intermediul articolelor<br /> et una abia astept sa le citesc...si intre timp ma mai uit putin la papusile barbie si ma regandesc la copilarie :)<br /> pupici fashion
Dixitdeea
Publicité
Dixitdeea
Archives
Publicité