Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Dixitdeea
7 mars 2009

Ce sandale purtam la vara?

De ceva vreme caut prin magazine si pe site-urile Internet modelele de sandale care se vor purta anul acesta. Vreau sa gasesc perechea perfecta : sa fie la moda, comoda, sa mearga cu orice culoare, peste zi sau seara…si sa nu fie scumpe. Hmm, cam multe pretentii, nu?

Deci haideti sa vedem cateva modele, si care sunt cele mai bune adrese online pentru a le cumpara.

O prima concluzie: la vara se poarta modelele colorate:

01

Asa cum de altfel, am putut constata si la H&M, unde au o colectie extraordinara de pantofi...roz!!!!

STP62360

Scuze, din nou am facut o poza pe ascuns, iar calitatea lasa de dorit...

O alta tendinta care se impune: sandalele spartiate, cu platforma sau talpa si toc din lemn, inalt si gros.

Iata cateva exemple care mi-au atras atentia (ambele modele se gasesc pe www.asos.com):

1                         image1l

                165£                                                         64£

(Macar daca lira sterlina tot scade, sa profitam si noi, nu?)

Un alt model, pe 3Suisses, la 54 EUR:

3_suisses_sandale_faine_53_91

O alta comoara pe care am gasit-o este magazinul New Look din Paris, unde se gasesc modele foarte in trend (pot rivaliza cu orice creator in voga) din piele si foarte ieftine: in jur de 45 EUR perechea...De altfel New Look a fost remarcat de toate blogeritele de moda din Paris, asa cum se poate vedea in pozele ce urmeaza:

new_look_punky

NEWLOOK

Bine bine imi veti spune, dar noi de unde le cumparam, ca nu este New Look in Romania????

No problem, au si un site Internet, unde puteti sa cautati, sa va inspirati si sa comandati:

http://www.newlook.co.uk/women/footwear/CategoryListLanding.aspx

Un alt model care a innebunit absolut toata lumea modei, si pe mine ca modest reprezentant al acesteia, sunt sandalele Margiela purtate de Rachek Bilson, si care la fel ca si pantofii Angelinei Jolie despre care am scris intr-un articol anterior, sunt de negasit pe net, la un pret de 600 $:

rachel_bilson_martin_margiela_01

rb_margiela

Model controversat intr-adevar, multa lume le gaseste sublime, iar alte fashionista le considera dezgustatoare. Personal, imi plac foarte mult...Daca va intereseaza modelul original, le puteti gasi (daca aveti destul noroc) la adresa:

http://www.eluxury.com/estore/browse/product_detail.jsp?id=11785544

Un model aproape identic si in mod sigur mai ieftin se gaseste la Zara, la un pret de aproximativ 80 EUR. Nu am poza de data asta, imi pare rau, va trebui sa ma credeti pe cuvant, insa am alte idei.

Daca modelul va place, puteti gasi ceva asemanator pe site-ul La Redoute la 80 EUR:

la_redoute_89_90

sau 3 Suisses la aprox 50 EUR:

3_suisses

Si ca sa termin am sa va arat ce mi-am cumparat eu pentru la vara. O prima pereche de la New Look, mi se pare ca au intr-adevar modele reusite, in orice caz pe gustul meu, si tot pe gustul meu e si pretul. De altfel modelul pe care l-am ales este foarte asemanator cu modelul Dior purtat de Carrie in filmul "Sex and the City":

NL

SANDALE_NEW_LOOK

CARRIE

O alta achizitie necesara si de care sunt mandra, balerinii Marc Jacobs, care au fost o adevarata lovitura de geniu, pentru ca i-am prins la doar 45 EUR. I-am primit chiar asta-seara si vreau sa va spun ca sunt ca niste bijuterii, atat de comozi, ca nici nu ii simt in picioare:

mc

BALERINI

Va las, si astept sa ma tineti la curent cu cumparaturile voastre!!!!!

   

Publicité
Commentaires
Dixitdeea
Publicité
Dixitdeea
Archives
Publicité