Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Dixitdeea
31 mars 2009

De ce se bat Naomi Campbell si Linda Evangelista?

Marcile de lux nu mai stiu ce sa faca in campaniile publicitare ca sa atraga atentia asupra lor.

Daca ma uit intr-o revista pentru femei la reclame, nu pot sa nu remarc ca toate campaniile din acest moment sunt cu staruri. OK, poate acest lucru nu este extraordinar, insa observ o alta tendinta interesanta : in reclame apar din ce in ce mai putin manechine, si din ce in ce mai mult actrite, sau eventual cantarete. Intr-adevar un produs purtat de o actrita de la Hollywood poate influenta in mod decisiv succesul sau esecul unui produs, fenomen accentuat de presa people. De cate ori nu am vazut cate o actrita sau o cantareata avand geanta nu stiu de care, sau pantofi de nu stiu care marca, poze in urma carora comenzile pentru respectiva geanta explodeaza?

Modelele nu raman totusi nici ele complet pe dinafara, insa daca credeati ca cele mai tinere sunt si cele mai cautate,ei bine va inselati: asistam la un come back al clasicelor modele din anii ’90 : Claudia Schiffer, Naomi Campell, Linda Evangelista, si bineinteles eterna Kate Moss. Din randul tinerelor, doar Gisele Bundchen reuseste sa se impuna.

Mi se pare interesant ca, din atatea tinere frumoase, marii designeri aleg aceleasi fete vunoscute pentru reclamele lor, si mai ales in ultima vreme este o adevarata explozie in acest sens.

In plus, pozele si mesajele transmise sunt din ce in ce mai provocatore, chiar socante cateodata. Ma intreb de ce. De ce acum, si nu in alt moment ? De unde, sau de la cine a pornit acest trend ?

Haideti sa vedem si cateva exemple.

Kate Moss apare in controversata reclama pentru Longchamp cu mai tanara Sasha Pivovarova, adoptand niste pozitii destul de provocatoare:

longch

Kate mai apare si intr-o reclama care ma face sa ma gandesc la mare si la soare, pentru Versace (impreuna cu Gisele Bundchen):

versace1

Ca sa continui cu manechinele, Claudia Schiffer este si ea pe val, in special cu reclamele teatrale pentru YSL :

claudia_schiffer_ysl

Claudia a mai pozat si pentru Versace (vezi articolul meu anterior "Idei din lume adunate") si Salvatore Ferragamo.

Naomi Campell si Linda Evangelista se bat si se imbratiseaza in reclama DSquared2.

dsquared2_naomi_campbell_linda_evangelista_ad

linda_evangelista_naomi_campbell_dsquared2_spring_summer_2009_ad_campaign_1

La categoria actrite, o mentionez pe Demi Moore pentru Helena Rubinstein.

moore_fur

Gwyneth Paltrow, intr-un stil casual pentru Tod’s

tods

gwyneth_paltrow_tods_g_bag_04

Actrita care mai nou innebuneste pe toata lumea, dar nu si pe mine, Anne Hathaway pentru Lancôme

annt_hathaway_lancome

Si in fine, o decizie poate mai putin asteptata, Katie Holmes (care inainte de a fi actrita este mai ales cunoscuta pentru a fi sotia lui Tom Cruise) si care o inlocuieste pe Vanessa Paradis:

Katie_20Holmes_20For_20Miu_20Miu_20Spring_Summer_202009_20Ad_20Campaign_203

katie_holmes_miu_miu

miumiu

Katie_20Holmes_20For_20Miu_20Miu_20Spring_Summer_202009_20Ad_20Campaign

Rihanna face intra si ea in randul norocoaselor beneficiare de contracte publicitare ale marilor grei, si apare in reclama pentru gentile Gucci, pentru niste modele tinere si cu tendinte rock.

rihanna_gucci_tattoo_heart

rihanna_gucci_commercial

Si in fine, prin alaturarea a doi titani din lumea people rezulta reclama pentru Louis Vuitton, avand-o ca protagonista pe nimeni alta decat…Madonna (o fi avand nevoie de bani ca sa isi finanteze divrotul ?), intr-o atmosfera de cabaret si in pozitii destul de indecente.

madlv2

madonna_louis_vuitton_2

madonna_louisvuitton1_04120

Si voi ce parere aveti? Marcile nu isi mai permit sa comunica prin intermediul unor fete necunoscute? Inainte se considera ca nume mari puteau lansa un manechin (cum a fost de altfel si cazul lui Kate Moss cu jeansii Calvin Klein), in ziua de azi acest lucru nu mai e valabil...

Publicité
Commentaires
Dixitdeea
Publicité
Dixitdeea
Archives
Publicité