Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Dixitdeea
17 mars 2009

Fii propria-ti stilista

Facand un mic tur pe site-urile mele obisnuite, am descoperit un nou concept, care mi se pare fun : sa iti creezi propriile haine, avand mai multe combinatii posibile, culori si materiale.

Intr-adevar, nu mai riscati astfel sa va treziti ca la nunta verisoarei sunteti imbracata la fel cu fiica matusii vecinei tale sau mai stiu eu cu cine. Ai rochia ta, pe culoarea dorita si facuta dupa gustul tau.

Unde este posibil acest lucru ? Pe 3 Suisses Couture, in 4 etape simple :

-          Va alegeti modelul (rochie, fusta sau bluza)

-          Alegeti materialul

-          Creati modelul

-          Faceti comanda

Exemple de preturi : 62 EUR rochia de matase, 52 EUR de bumbac, mie nu mi se pare exagerat pentru o rochie facuta dupa propriul gust.

Hai sa vedem impreuna ce modele facem : eu am ales matase de culoarea smaraldului. Pentru bust, am ales un model cu o bretea pe un singur umar, si am combinat cu fusta balon :

suisses1

Sau cu o fusta creion

creion

Si in fine cu o fustita evazata

fusta_evazata

Pe urma am schimbat partea de sus si am pus un decolteu adanc, cu o fusta creion cu crapatura…

decolteu

Iar combinatiile se pot continua, va las sa va amuzati pe site-ul original 3 suisses!!!!

Publicité
Commentaires
M
am sesizat ca e la mare cautare trendul asta cu un umar descoperit!
Dixitdeea
Publicité
Dixitdeea
Archives
Publicité