Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Dixitdeea
27 mars 2009

Ce am eu in manusa?

Adaug o nota cateva zile mai tarziu, de data aceasta pe un ton trist, pentru ca Edji a murit.

A refuzat sa manance si corpusorul lui mic nu a rezistat. Acum sunt trista si ma consolez doar cu gandul ca daca el a ales sa moara, poate ii este mai bine asa.

27/03/2009

Am o mini-pisica.

Este foarte fooooooarteeeeeee mica.

Am gasit-o in parcare plangand si am luat-o la noi. A doua zi prietenul meu s-a dus cu ea la veterinar si oamenii de acolo l-au intrebat ce animal are?...ca nimeni nu vedea nimic. L-a bagat intr-o soseta ca sa nu ii fie frig.

Il cheama Edji (se pare ca in Franta in fiecare an trebuie ca numele sa inceapa cu o litera, anul acesta e litera E. Credeti-ma pe cuvant, Edji era cea mai buna varianta de nume din toate monstruozitatile care ni le-a mai propus doctorul...)

Ca sa manace ne-a dat o seringa de 2 mililitri, si nu poate manca nicicum doua portii!!! 5 ml intregi e prea mult!!!!

Ia uitati-va si voi cat e de dragut:

STP62505

STP62514

STP62516

STP62519

STP62525

STP62527

Publicité
Commentaires
U
vai ce mic si dragutzel e!!recunosc ca ma asteptam sa fie putin mai mare totusi :p da e genial...si pana la urma nici numele nu e chiar asa rau...<br /> pupici roz pt micul edji si abia astept sa il vad :)
P
Sunt f. gelos, ala micu e mai tanar si probabil ca il vei iubi mai mult ca pe mine.Pupicel!
Dixitdeea
Publicité
Dixitdeea
Archives
Publicité